lördag 20 september 2014

Höstcykling 10 mil


Lite dis på himlen var det när jag cyklade iväg med Cervélon. Jag tog fart mot Falkenberg via Ginstleden som är en otroligt vacker kustväg. Som balsam för själen, susandes i min egna cykelvärld. Det är där jag är som mest levande, i cykelbubblan.

Himlen började att färgas blå och solen sken nu mot kroppen. Det blev varmt som en sommardag. Fyllde kroppen med ny energi som var välbehövlig. Fick känna på frisk höstluft och vackra vägar. Lite känningar i benen efter dubbelpasset i spinning som jag hade igår men de var så himla härligt att få trampa ur dem.

En ljuvlig höstcykling i sensommar värme! Hinner tänka och fundera en del på mina 10 mil i sadeln. Det är skönt att vädra tankarna, vet inte om jag blev så mycket klokare, men det var en underbar dag!


Vackert, höstlikt, havet som ger ro, vinden som susar.... Magiskt!




5 kommentarer:

  1. Vilket pass! :D du är och förblir ren inspiration. :)

    SvaraRadera
  2. Mmm, härligt! Det var en fantastisk cykeldag igår, kanske årets sista sommardag!

    /Carl-Emil

    SvaraRadera
  3. så mångas förebild du är Lina! jobbat ngt mer på sponsringsbiten? det "borde" kunna gå att få en del spons för dig <3

    SvaraRadera
  4. Så härligt Lina! Nu passar vi på innan vintern kommer!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig dag på sadeln! Och visst är det skönt när tankarna bara får komma fritt. :)

    SvaraRadera