måndag 22 september 2014

Uttagen till VM i Triathlon Motala


Oj vilken lååång väntan det har varit idag. Jag visste att klockan 15.00 skulle de som var antagna att representera Sveriges landslag i Triathlon VM i Motala presenteras på hemsidan. Jag skickade iväg en anmälan för en månad sen och skrev mina meriter från 2014 sen jag har gått och drömt om detta.

Och drömmen blev sann.... Jaaaaaaaaa!!! :))

Idag strax efter klockan 15 ser jag mitt namn i listan och det kändes helt overkligt, men det stod där! Jag är uttagen till Sveriges trupp och den 27 Juni smäller det. VM i långdistans triathlon.

4 km simning
12 mil cykel
3 mil löpning

Jag blev så otroligt glad, hoppade av glädje på jobbet och sedan dess har det varit ett stort leende på mina läppar. Vilken häftig resa och jag är med! :)


TUSEN tack för alla grattishälsningar jag har fått!
Värmer så i hjärtat, ni är guld! Kärlek till er!!!! 


9 kommentarer:

  1. Åh så roligt!! Stort GRATTIS !!
    Kram :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Stort grattis!!! :-)

    /Carl-Emil

    SvaraRadera
  3. Så underbart. Vilken känsla det måste vara. Du om någon är välvärd denna plats <3 Jobbar jag inte den dagen ska jag banne mig åka upp och kolla =)
    I de loppet jag var med i så fanns det två duktiga tjejer. Tjejen som kom tvåa och placeringen innan mig(hade gärna velat ha den där andraplatsen. Jäkla håll!) kom med i uttagningen. Kollade på uttagningen igår. Hon är med i en högre åldersklass dock.
    Stort Grattis och det ska bli ett nöje att få följa dig på din resa <3 kram

    SvaraRadera
  4. Stort stort grattis till dig!!"

    SvaraRadera
  5. Så fantastiskt roligt, det är du verkligen värd!
    Finns det minsta möjlighet så kommer jag och familjen vara där och heja på dig.

    SvaraRadera
  6. Men grattis underbara Lina!!!!!

    SvaraRadera
  7. Visste väl att det skulle bli något riktigt stort av dig ;-) Nu är det väl ändå läge att matcha de rosa naglarna med svarta Bontrager och rosa TREK?! Och du: Grattis och lycka till med träningen!

    SvaraRadera
  8. Grattis Lina! Va roligt, hoppas att du får till en riktigt fin resa fram tills dess!

    SvaraRadera
  9. GRATTIS!!! Fasen vad kul, heja!

    SvaraRadera