måndag 8 september 2014

I Ironman Karusellen 4 km sim


Jag kanske är den som har åkbandet på sig längst? Jag vet inte men jag fortsätter att åka i karusellen. Ironmanbubblar och tycker det känns alldeles för långt kvar till nästa år! Fast nu hinner jag kanske spara ihop till min drömcykel, det kommer nog ta sin tid men jag drömmer om den rosa TREK!

Jag gillar måndagar. Det är dagen då jag morgonsimmar. Utebassängen är fortfarande öppen så det var dit jag cyklade idag. Underbar start och jag gillar verkligen min nya klocka som räknar mina längder. Jag malde på idag och simmet slutade på 4100 meter med en härlig känsla. Jag älskar verkligen att simma med paddlar. Känner mig stark med dem och får trötta ut överkroppen ordentligt.

1 km blandade jag snabba 50 och lite lugnare 50
1 km körde jag paddlar med tryck
1 km utan paddlar med nötande fart
1 km paddlar med tryck

4100 meter på  1h 17 min! :) Simbubblig!



1 kommentar:

  1. Nästa år? Barcelona, Florida, Cuzumel, ... och drygt 4 km måndagssim kan väl aldrig vara helt fel, du verkar ha en plan... ;-)

    SvaraRadera