onsdag 30 april 2014

Flyr lägenheten


Jag och min finaste kärlek cervélo har flytt lägenheten. Det blev så illa att jag inte kan bo kvar där. Lägenheten är tom och jag kommer sakna ett hem i ett par veckor. Andas. Tänk på något bra. Detta känns som en mardröm men jag är en järnlady så jag kommer klara detta, positiva tankar, en dag i taget, även fast det är svårt! 

Vilken tur att jag har fina vänner. Nina är en underbar klippa som jag kan sova hos. Vi har haft en mysig kväll på restaurangen NAMI. Ätit himmelskt god sushi. Sen gick vi och kollade på majbrasa. Mysigt häng i soffan med ben&jerry glass. Skönt avslut! 

Nu hoppas jag att vinden vänder och att oturen lämnat mig för nu! :) 





8 kommentarer:

  1. Undrar det där med vattenläckan - var det för att du försökte dämma upp en egen hemmasimhall eller något? ;-) Och nu blir det bara lättare och lättare, när man cyklar är det ju alltid sol och medvind på hemvägen!

    SvaraRadera
  2. Uff, vi lider med dig. Riktigt tråkigt när det blir oväntade renoveringar. Hoppas det löser dig hyffsat fort så du får inta in borg igen.

    SvaraRadera
  3. Vänner är viktiga, riktiga vänner. :)
    "Everyone wants to ride with you in the limo, but choose those who will take the bus with you when the limo breaks down."

    SvaraRadera
  4. Härliga vänner du har! Stor kram

    SvaraRadera
  5. Så tråkigt men passa på och njut av att du har vänner som backar upp dig! Det är värt så mycket.

    SvaraRadera
  6. Hoppas de fixar läckan fort. Fantastiskt med snälla vänner <3

    SvaraRadera
  7. Usch, det låter verkligen som en riktig mardröm. Men efter regn kommer solsken, du klarar dig genom det här också! Kram

    SvaraRadera
  8. Fy din stackare! Hoppas det löser sig!

    SvaraRadera