söndag 20 april 2014

PÅSKDAG CYKLING 10 MIL


Vilken CYKLIG påsk det har varit och än är den inte slut, det är en dag imorgon också! :) 


Dagens rutt var i strålande solsken, inte ett enda moln på himlen och det blev kortbyxorpremiär. Vilken känsla av sommar! Vattnet glittrade och jag fick den där känslan igen, där ruset går genom hela kroppen. Jag är så glad att jag träffat dessa fina människor Ruben och Nina. Tillsammans har vi så himla roligt, ni får mig att må så himla bra, sprider härlig energi.. 10 mil idag och än så länge har jag skrapat ihop 25 mil denna påskhelg! :)


Det är livet! Cykla, vänner, strålande solsken, fantastisk miljö... 
Ikväll grillmys och vi åt utomhus i kvällssolen! Lovely day!!








5 kommentarer:

  1. Gött med cykling och så fint väder. Imorgon ska jag ut med ett gäng Umetriatleter och cykla. Dock inte i kortbyxor, för det väntas bara bli ca 5 grader...

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder från er cykling. Och galet vad skönt det varit ute nu!

    SvaraRadera
  3. Värme både i luften och i själen, bästa kombon med cykling. 😍

    SvaraRadera
  4. Visst är det en härlig påsk vi har Lina! Det är bara att njuta! :-)

    SvaraRadera
  5. Tack själv för alla härliga rundor! Du sprider skön energi du med Lina :)

    SvaraRadera