söndag 6 april 2014

Triathlonträning och mys i Göteborg


Jag hade en mysig lördag i Göteborg tillsammans med familjen, precis vad jag behövde, få träffa mina nära och kära och Fasters sötingar! Fin dag! Det gav mig energi!

TRI-träning! Söndagen började med bra simträning, mycket teknik och fokus. Vi är inte många som kommer till triträningarna nu och det är synd tycker jag, idag hade jag en egen bana, helt galet så lite folk,  men vi som är där är ett härligt grymt gäng!

Vi satte oss sedan i spinningsalen, det kändes inte alls tråkigt och cykla inne idag då regnet har öst ner hela dagen. Jag guidade dem genom backar och intervaller. Ett grymt järngäng framför mig med olika triathlonmål!Ser så mycket fram emot sommarens äventyr. Försöker boka in helgerna med lite extra kul nu också så jag har mycket roligt att blicka fram till! :)




Fasters hjärtan!!!




Sötaste småskorna



Glad Lina som fått spendera lördagen med familjen...

6 kommentarer:

  1. Härligt att hämta energi med familjen. Jag har varit utomlands hela veckan och inte hunnit läsa några bloggar. Vill bara skicka lite styrkekramar som stöd på vägen mot ljusare tider. Stor kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med familjeenergi!

    SvaraRadera
  3. Så söta tjejer, underbart att tanka energi hos familjen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Glad Lina är Fin Lina😍

    SvaraRadera
  5. Kram fina du. ♥

    SvaraRadera
  6. de är så ljuvligt fina dina brorsdöttrar!!!

    SvaraRadera