onsdag 2 april 2014

Träningsdate BEN-pass


Tack för era kommentarer på inlägget nedan. Stor kram till er!
 Betyder mycket, jobbar mig starkare och vet att det kommer att bli bättre...

Idag hade jag en träningsdate med Nina som jag cyklade med i lördags. Superkul och få ha någon att köra tillsammans med. Vi hade bestämt innan att det var BEN som gällde. Jag knåpade ihop ett benpass för oss, inriktning cykling och starkare uthålligare ben. Många enbensövningar i och med att det är så man jobbar i cyklingen men även i löpningen. 

Jösses va tufft det var. Benen bara skakade i de sista repetitionerna på alla övningar. Nina var grymt stark, inspirerande! Vi peppade varandra och tog i det där lilla extra som jag kanske inte hade gjort om jag var och tränade själv...Så grymt! KUL!

Slutövningen vi gjorde var knäböj med hopp 3 x 20 då ville benen nästan säga tack och godnatt efter det. Härligt benpass och jag vet vad jag har att vänta imorgon: SKÖN träningsvärk!!!! :)Tack för idag!!


4 kommentarer:

  1. Skönt att få skriva av sig om lite annat ibland också (det har ju jag gjort vid något tillfälle också).
    Ta hand om dig!

    PS. Avsluta med hoppknäböj?? Ni är galna! ;))
    Kram M

    SvaraRadera
  2. Med träningssällskap blir det alltid lite roligare :-) Det där benpasset ska jag ta lite inspo av till nästa gympass!

    SvaraRadera
  3. Grymt pass! Bra jobbat båda två. Kommer låna lite övningar... :)

    SvaraRadera
  4. Härligt pass, kul att träna tillsammans med någon ibland.

    SvaraRadera