fredag 25 april 2014

Uppladdning för Tour de Barp


Igår sprang jag en fin runda I Påskbergsskogen. Grönt, vackert, friskt och härligt. Det blev 7 km i behagligt tempo, ville springa längre men fick ta det lite lugnt i och med att jag ska springa lopp imorgon. Ett litet internt lopp strax utanför Varberg "Tour de Barp" tror vi är cirka 25 deltagare och tanken är att alla ska ha en chans att vinna i och med att vi startar på den tid som vi tror oss springa i mål, på så vis ska alla kunna komma ungefär samtidigt in i mål :) Kul idé!

Det fanns två alternativ 1 mil eller 22 km. Jag har valt den långa rundan och ser det som ett bra och trevligt långpass, utforska nya vägar.

Idag kör jag två spinningpass så det kanske inte är den optimala uppladdningen inför imorgon. men jag tänker bara njuta och ha det gott längs med banan. Tiden spelar ingen roll, imorgon blir det på känsla och den vill jag ha bra! :)

Det lovas strålande solsken hela helgen...
Löpning imorgon och långcykling på söndag. Helgen kommer bli så bra!
Lever här och nu för stunden
 
Love it!!! :)


 



3 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt! Det kommer gå så bra för dig. Ska hålla utkik på instagram imon på jobbet =)
    Håller tummarna för dig fina du <3 kram kram

    SvaraRadera
  2. Låter som att jag en stalker, men som vanligt, en fin bild! (:

    SvaraRadera
  3. Låter spännande! Hoppas du får en fin helg och att du lyckas bra på löpningen! :)

    SvaraRadera