fredag 18 april 2014

PÅSK-CYKLING 10 MIL


När hjärtat känns som det är i tusen bitar är det väldigt skönt att få spendera dagen som idag. Fylld med kärlek till cykling, fantastiska vyer som gör att det pirrar till i hela kroppen och ruset går från tårna upp till huvudet där håret reser sig för att det är så förbannat vackert.

Dagar som denna där man får vara omkring fina vänner som ger så mycket energi,  lyssnar, stöttar och delar min kärlek till cyklingen. Vi började i ösregn och fötter och händer blev alldeles stelfrusna men himlen öppnade sig lite till och från och solen sken på oss ibland och väckte oss till liv. Mina ben kändes starka och vi hade en skönt distanstempo!

10 mil i solsken och regn, strålande glad var jag hela tiden! Vilken fantastisk cykeldag! :) 
Tack för sällskapet mitt grymma järngäng! Laddad och fylld med positiv energi! 

Trevlig Påsk! 









8 kommentarer:

  1. Den där meningen om hur det går från tårna och uppåt är precis det som är kärleken till cykel och vad man får uppleva när man är ute!

    SvaraRadera
  2. Ser härligt ut! :D

    SvaraRadera
  3. Jag sänder massvis med kramar och kärlek till dig fina <3
    Ser så härligt ut! Kramar

    SvaraRadera
  4. Underbart! Typiskt sånt där man ska göra på en långfredag!

    SvaraRadera
  5. 10 mil cykel är bra. Jag nöjde mig med 18 plutt-km i dag. Tycker att du snart ska testa att springa 10 mil! ;-)

    SvaraRadera
  6. Låter som en fantastisk dag och härligt sätt att fylla på energidepåerna! Här kommer extra positiv energi till dig från Skåne!
    Glad påsk!;)

    SvaraRadera
  7. Så skönt att få fly verkligheten ibland och bara vara i den där bubblan. Cyklingen är inte min bubbla dock, inte än... ;) Stor kram!

    SvaraRadera
  8. många många kramar till dig finaste du. bra att blåsa ur kroppen med cykling, men minst lika viktigt att prata, prata, prata! det helar.

    SvaraRadera