tisdag 29 april 2014

Trippel otur


Pjuh vilken dag...

Inte kul att börja dagen med att få veta att det är en vattenläcka under nästan hela golvet i lägenheten. Har du någon annan stans att bo? Hoppas jag ändå kan bo i röran när de ska vräka upp hela golvet och torkfläktarna ska stå och gå.

Kan väl säga att energin inte var på topp när jag slutade i eftermiddags men tänkte att en löptur kunde pigga upp. Min gaminklocka var nyladdad men vägrade att fungera. Ja det är nog tack och godnatt för den klockan nu, har levt väldigt länge så jag får väl vara nöjd ändå, nu finns det en anledning och införskaffa en bättre och kanske en klocka som även fungerar när jag simmar. Några tips? :) 

Löprundan var vacker. Älskar denna tid. Solen strålande som aldrig förr på en klarblå himmel. Men kände att något inte stämde i kroppen. Illamåendet började komma och jag började må sämre och sämre. Fy bubblan det var kräkasvarning och lite yr i huvudet när jag kom tillbaka till gymmet igen.

Hoppas en kväll hemma i soffan hjälper.. måste bara packa ner hela köket så det är klart tills imorgon..

Nya tag imorgon... Då väntas bästa onsdagen på länge och då vill jag vara pigg!

7 kommentarer:

  1. Jag funderar också på ny Garmin då jag tror att min kan ge upp när som helst efter så många års trogen tjänst. Tänker mig en 310 XT eller en 910 XT, men kan inte riktigt välja... :)

    SvaraRadera
  2. Åh nej va trist! Ta hand om dig och hoppas du mår bättre!

    SvaraRadera
  3. Nej vad trist med golvet.
    Har tyvärr inget bra tips på klocka.

    SvaraRadera
  4. Åh, så trist. Krya på dig och ta hand om dig. Kram.

    SvaraRadera
  5. Det är ju kul att köpa nya saker, men prova en reset av klockan enligt nedan: Håll in knapparna ett par sekunder så brukar den gå igång
    Soft reset - "Mode" och "Reset. Om det inte fungerar; Hard reset - "Mode", "Reset" och "Power".

    SvaraRadera
  6. Jag hade en vattenläcka en gång i toaletten, i mörka småland såklart ;-) Då stod torkfläktarna på i typ tre veckor och jag hade inte velat sova där om man säger så. Men du är ju Iron så nu är det upp till bevis..

    SvaraRadera