torsdag 9 januari 2014

Löpning med höstkänslor och avtack spinn tors


Efter att frukosten vilat lite i magen bar det av i regnet. En lugn och behaglig löptur. Som vanligt föll regnet, kanske lite mer än vanligt idag. Barmark och höstkänslor. En riktig vinter med snö och ljuvliga dagar med strålande solsken känns långt borta, men jag njuter ändå. Det går lätt att springa på detta underlag, och jag håller på att bli mer och mer kär i dig löpning! :)


Eftermiddagen/kvällen har spenderats på jobbet. Körde mitt sista spinningpass med torsdagsgänget. 2 plaster från full sal så det var grymt tryck och jag bad dem att ge mig all energi de hade och fasen vad de körde. Underbart och höra allt flåsande i salen efter slutfinalen. Kommer sakna detta gäng men nu ska jag vidare och behövs på ett annat pass så jag ska nu också få kalla mig X-fit instruktör. Lite pirrigt i magen, så nu ska det knåpas ihop effektiva, jobbiga och svettiga pass! :)


Imorgon blir en grym cykeldag. Morgon och lunchpass! In i cykelbubblan igen! :)


6 kommentarer:

  1. Kul att instruera nåt nytt, x-fit låter spännande!
    Jag börjar bli lite nervös, börjar instruera nästa vecka och känns som det var ett tag sen nu. Men ska bli grymt kul!

    SvaraRadera
  2. Vänta då tills du blir hals över huvud förälskad i löpningen.. ;-)

    SvaraRadera
  3. Älskar känslan av fullsatt i spinningssalen! Energi! Grymt!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt, tycker du gör helt rätt som nu också satsar på x-fit!! :D Utbildar jag mej flera gånger inom branchen så är det CrossFit som gäller, love it love it love it!! :)

    SvaraRadera
  5. Häftigt med crossfit, det verkar vara så grymt bra träning! Och japp, när löpningen fått en i sitt grepp kommer man inte från den, underbar känsla!

    SvaraRadera