fredag 3 januari 2014

SwimRun Ultra MarstrandOpen Water


2014 och nya utmaningar väntar. Jag fick upp ögonen för detta lopp igår Marstrand Open Water och kände väl att det träffade mig direkt. En swimrun Ultra där man springer totalt 52 km och simmar 6 km mellan öarna i Marstrand. Anmälningen öppnar 15 feb. Man anmäler sig i lag om två och två. Det finns tre olika klasser: Dam, Herr och Mix. Undra om det finns någon som vill följa med mig på denna resa?! :)

Så partner sökes :)

Det kittlar till i magen när jag läser om det och jag blir så himla sugen.... :)

Nu dags att jobba spinning 08.30 och 12.10 väntar! Det kommer bli fullt ös i spinningsalen, härlig start på helgen! :)

12 kommentarer:

  1. Kööör! Det fixar du <3 kram

    SvaraRadera
  2. Oh, spännande! Låter som en perfekt utmaning för dig!

    SvaraRadera
  3. Jag hade gärna kört med dig om tävlingen inte legat en vecka innan Kalmar! Men kanske nästa gång :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så synd att det krockar!! Hade varit grymt!!

      Radera
  4. Då är ju Amfibiemannen en lagom uppvärmning :-). Jag väntar mail från dem nu, hör av mig inom kort.
    /Helena V

    SvaraRadera
  5. Galning! Men som gjort för dig!

    SvaraRadera
  6. Hoppas du hittar någon som vill köra, låter som det passar dig som handen i handsken! :)

    SvaraRadera
  7. Spännande!! 😃 jag är såå taggad för Wings for life, mitt första lopp.. Hur ska de gå?! Vi blir ett helt gäng från mman. Stor kram till dig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår att du är taggad :) Det kommer gå toppen, sen är du fast! :) Funderar på att anmäla mig! Kul att ni blir ett helt gäng från mman :) Kramar till dig <3

      Radera
  8. nu har jag läst ikapp din blogg <3 glädjer mig åt att du haft det bra, med mycket mys med familj och ljuvliga brorsdöttrar, nyårsmys, och fin träning såklart.

    SvaraRadera
  9. SHIT!! Du kommer fixa det järnkvinna! ;-)

    SvaraRadera