torsdag 16 januari 2014

Löpning med snöflingor


Äntligen lite vitt på marken som lyser upp. Jag är glad för det lilla lilla som kommit och gör bokskogen lite extra vacker. 

I morse hade jag Snöflingor i ögonen, lite halt underlag gjorde det svårt att springa på vissa ställen. Benen fulla med träningsvärk, ökade upp cirkulationen och det kändes bättre. 15 härliga kilometrar. 

Nu har träningsvärken slagit till igen, vad gjorde jag egentligen igår tänker jag? Jo något jag inte kört på evigheter: Benpress med tyngre vikter och fötterna brett isär vilket tar mer på rumpan, kan knappt sätta mig ner nu. Sådär ondskön känsla! :) 

Nu ser jag fram emot en helg som kommer innehålla mycket träning och inspiration, berättar vidare om det, det jag vet är att min lördag kommer bli en superlördag :) 



4 kommentarer:

  1. Ja det blev väldigt ljust och fint med snön. Men jag tycker att det räcker med den mängd vi har nu. Ha en toppenfredag!

    SvaraRadera
  2. Härligt med en rejäl träningshelg i sikte! Trevlig ferdag

    SvaraRadera
  3. bra med så många morgon-km! du är stark!

    SvaraRadera