onsdag 8 januari 2014

Ny cykeldress och SuperOnsdag


Jag fick en ny cykeldress i julklapp som jag har invigt och den satt som en smäck. Superskönt material. Längtar tills jag får susa fram med denna stassen på Cervélon! :)

Onsdagen blev en superonsdag.

X-fit
Yoga
Spinning

X-fit : Blockträning 30 sek på varje station och vi varvade mellan TRX övningar och pulsövningar. Riktigt jobbigt med mycket hopp, utfallshopp, burpess, upphopp, kan nog kännas en del imorgon i benen. Härligt!

Yoga: Nu sekvens av Mojo yogan. Bra övningar för att öppna upp höftpartiet och bröstryggen. Sådant som jag behöver, känns bra i kroppen efteråt. Yogan behövs för att stärka upp kroppen!

Spinning: Ett backpass med min sambo som instruktör. Han levererar mycket energi och det ska bli så himla kul att tillsammans leda tre timmar spinning på söndag. Tokladdad :)


7 kommentarer:

  1. Snygga cykelkläder och roligt att köra klass ihop med sambon!

    SvaraRadera
  2. Vilken dunderdag! Härligt. Själv blev det några få övningar i gymmet. Känner att kroppen behöver vila.

    SvaraRadera
  3. Fint! Tomten visste tydligen vad din favoritfärg är :)

    SvaraRadera
  4. Tack snälla, du är för goe <3 Jag hoppas det ska gå bra och jag är redan laddad inför att börja jobba. Vill helst börja jobba NU :)) 2,5 år kvar :P
    Låter som en jättefin träningsdag =) Har fortfarande inte vågat mig på yoga :/
    Dräkten var superfin och vilken grej att få köra spinning med sitt hjärta <3 Ha en fin dag! kramar

    SvaraRadera
  5. Snygg dress, superträningsdag ju!

    SvaraRadera
  6. snygg-Lina! Och att hinna, och ORKA, tre träningspass! det ska vara du för det!

    SvaraRadera