fredag 13 juni 2014

Backintervaller och variant på burpees filmklipp



Igår var benen så trötta så det tänkta backintervallpasset hoppade jag och tog det i stället på min lediga förmiddag idag. Kroppen kändes med på noterna trots en natt med urdålig sömn ( vet inte vad det är men kan verkligen inte sova bra nu ). Kanske är för att jag fortfarande bor i en resväska och väntar på att min lägenhet ska bli klar, den 27e får jag flytta tillbaka igen, tog "bara" två månader, som jag längtar! Skönt att ha fått ett datum och snart ett eget hem igen.


Backintervallpasset gick bra men det var jobbigt, precis som det ska vara. Jag körde mina 6 intervaller som stod på schemat. Gott humör och bra tryck i benen. Blåsigt och motvinden mot kroppen men jag kämpade!

Glada fredagsfärger på fötterna och matchande naglar till. Ja It´s all about the colour och matchningen ;) Lite styrka nere vid havet, burpees med stjärnhopp armhävning. Tuff men rolig övning.

Ser fram emot en kväll där jag bara ska ta det lugnt och fylla på depåerna inför helgens träning!



5 kommentarer:

  1. ...och vilka helgfärger - så härliga! Eloge för dina videos - bra tips och inspiration. Njut av helgen;)

    SvaraRadera
  2. Du är imponerande stark Lina! En väldigt fin förebild :)

    SvaraRadera
  3. Bra kämpat!
    Och snygg matchning! ;-)

    Kram M

    SvaraRadera
  4. Kul variant av burpees. Den måste testas.
    Ha en härlig helg.

    SvaraRadera
  5. jobbigt med dålig sömn....... de där skorna är verkligen fräcka!

    SvaraRadera