tisdag 3 juni 2014

Cykel-Intervaller + LÖP


Idag var jag the pink lady på vägarna. Susat fram med vinden i håret.

Jag har även gjort en revolt och lämnat in Cervélon för piffning och service idag hos bästa Cykelverkstaden NO.1. Jag vet att jag gör en väldigt missmatch, men hjärtat vill göra Cervélon lite mera Lina. Ni kommer få se resultatet senare i veckan, hoppas det kommer bli topp! :)

Nu till dagens pass!

Det blev dessa 20 min intervallerna igen x 3, 5 min rullvila mellan. Jag börjar att gilla dem! Och det här med att få trycka på lite extra i sadeln, utmanande, jobbigt och KUL. Det värkte skönt i benen, känslan där och då stark som en oxe :)

Det blev 2 h i sadeln för att sedan hoppa i löparskorna och prova på om benen minns hur de ska göra efter att de har cyklat. Benen pinnade på i mina salming skor som aldrig förr, de kommer ihåg. :)


Bästa känslan....Cykla sedan springa, lycka! :)



6 kommentarer:

  1. Jag är ordentligt sugen på ett par Salming-skor.
    Du är nöjd gissar jag? :-)

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat med intervallerna Lina! De kommer att göra gott för dina ben men också för självförtroendet. Prova någon kortare nästa gång! Nu blev jag jättenyfiken på vad du tänker göra med cyklen :-)

    SvaraRadera
  3. Önskar att jag hade din energi, skönt att benen mindes.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter som att det kanske är en rosa styrlinda på gång?! :)

    SvaraRadera
  5. Mera rosa!!! :-) Och oj! 20 minuter cykelintervaller det låter mördande. Jag siktar på 10 minuter inför nästa pass och bävar redan ...

    SvaraRadera