onsdag 4 juni 2014

NY TRI-dräkt


Det blev kärlek vid första ögonkastet. Vilken lycka! Den satt som en smäck min nya tridräkt från sailfish! Blev så glad, lite pirrigt är det i början när man öppnar paketet och ser att färgerna är sådär Lina och man hoppas så innerligt att den passar och det gjorde den :) Den ska provas vid sprint tävlingen! :)

Annars har dagen varit full med träning.

08.30 vaknade jag tillsammans med ett gäng härligt morgonpigga cyklister. Vilken fart och järnvilja. Vi avverkade två partier med intervaller och ett parti med backar. Bra start!

11.00. LunchLöp 30 min. Behagligt tempo! Gråmulet men ett Vackert Varberg.

16.00 Eftermiddagsspring 40 min varav 4 st tempoökningar á 45 sek. Bra fart men lite sega ben. Är inte van att springa två gånger per dag men nu ska jag få in lite mera kontinuitet i löpningen. Följer Johannas order! :)

Lycka att få avsluta dagen med mitt fina järngäng Nina och Ruben på NAMI! ToppenOnsdag!








4 kommentarer:

  1. Så snygg. Passar dig perfekt ju och ser snabb ut!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnygg dräkt! Som gjord för dig.

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Säger som Kicki. Den är som gjord för dig! :)

    SvaraRadera
  4. Grymt snygg! :) Den kommer du vara riktigt snabb i! :)

    SvaraRadera