söndag 1 juni 2014

Morgonlöpning i paradiset


Det har blivit mycket jobb senaste veckorna men snart har jag många lediga helger framför mig. Jag tycker det är skönast att träna innan jobbet om det funkar. Idag började jag min morgon med en så fantastiskt vacker löptur, nästan sådär overkligt vacker, jag fick nypa mig i armen för och se om jag inte fortfarande låg och sov. :)

Klockan 7 sprang jag iväg och redan då var det varmt ute. En klarblå himmel och ett stilla hav. Att få vakna upp på detta sätt är bland det bästa jag vet. Tacksam för att kroppen vill samarbeta och ta med mig på dessa äventyr.

Nästan folktomt ute vid denna tid och jag fick vara för mig själv för en stund. I den där härliga löparbubblan. Imorgon börjar jag mitt löparschema! Spännande!


Varberg - jag blir mer och mer kär i dig - vilket paradis det är!


1 kommentar:

  1. Vackert, den tiden är perfekt att springa. Är något tröttare vid 05:30... Men vill man så går det.
    Kram

    SvaraRadera