tisdag 24 juni 2014

HallandsNyheter och Mellantider Triathlon


Igår blev jag lite mer LinaTriathlet i Varberg. Jag och Anna fastnade på bild i Hallands Nyheterna. Många som har kommit fram och grattat mig och sagt att jag såg stark ut och vilken fin bild i tidningen. Kul och höra! Det ger lite extra energi inför kommande tävlingar och träningar. Varmt tack för alla fina kommentarer! :) Blir så himla glad!

Mellantiderna har också kommit ut och jag är så överraskad över min löpning. Höll ett bra jämt tempo alla fyra varven, 03:56, 04:03, 04:03, 04:01 :) Tror inte jag sprungit så snabbt någon gång. Vilken kick! Jag är så himla glad och är även nöjd med min cykling där det var en tuff bana att hålla ett bra tempo i och med backarna, skarpa svängar och motvind. Blev 7a i min klass och 48:a totalt. Det var nästintill 300 startande i tävling och motionsklass.

Nu är det snart dags för race igen. Idag provade jag benen på löparbanan. Intervaller 6x400 meter. Bra tryck i benen, de var hungriga efter fart, jag fick hålla igen lite. Grymt skön känsla. Hoppas den håller i sig nu!


Jag längtar till helgens äventyr! Jag är taggad! :) 




5 kommentarer:

  1. Fantastiskt Lina! Och kul med artikel. Jag kommer hålla alla tummar för dig i Vansbro när du fightas om toppplaceringarna!

    SvaraRadera
  2. Fasiken va härligt att märka att man utvecklas positivt! Grattis till fina resultat :)

    SvaraRadera
  3. du gjorde det så fantastiskt bra!

    vet redan nu att jag kommer vara så stolt på lördag, att få vara supporter till en sån fantastisk triathlet!

    SvaraRadera
  4. Vilka tider!! IMPONERANDE.
    kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till superfina resultat! :D

    SvaraRadera