måndag 2 juni 2014

Swim/run bubbles


Strax efter klockan 7 hoppade jag i vattnet. Äntligen är utebassängen öppen. Vädret idag var fantastiskt att få vakna upp till. Varje gång jag andades såg jag den vackert blå himlen och fick solen i ögonen. Vilken magisk morgon! 

Efter simningen var det dags för löpning. Dagens pass fokus fartlek! Och som jag fartlekade (om det nu är ett ord ;) stranden gjorde mig sällskap. Jag ökade tempot i steget och höll drivet till en punkt jag såg framför mig, använde mig av naturen och miljön runt om som redskap. 

Kände att jag hade ett bra driv i steget och jag for fram med en härlig energi. Fartlek varvat med lite lugnare tempo.

En mil på 45 min. Galet nöjd och glad efteråt! 

Löpningen känns underbar! :) 



2 kommentarer:

  1. Det ser så härligt ut att kunna simma ute...fast utan maneter ;-)

    SvaraRadera
  2. Låter som en kanondag om du frågar mig! Grymt att känna drivet i löpningen. Hoppas hitta dit igen snart... jag känner mig mest som en traktor nowadays :)

    SvaraRadera