torsdag 1 december 2011

Favorit i repris!

Här var jag ikväll igen.    




Laddar för intervaller!


Uppvärm 8 längder, Därefter intervaller. 10 ggr 75 meter, vila 1 minut mellan varje intervall. ca 90%. sedan några lugna längder teknik.

Grymt bra pass! Känner mig så nöjd efter simpassen då jag kört intervaller! Känns som att jag börjar få upp en ganska så bra fart! 


Innan simmet var jag på gymmet och körde några övningar!


Chins med gummiband 3 set 6 reps (galet jobbigt)

Utfall med stång på axlar 3*12 reps

Sittande rodd 3*6

Sit-ups på boll och hängande i ribbstolen





Ska köra samma träningsschema även nästa vecka men sen ska jag börja på ett nytt. Lite nya övningar.

Ska bli spännande och prova armhävning i handstående! 

2 kommentarer:

  1. Härligt med repris i bassängen! Och vilka spännande styrkeövningar du verkar ha på lut! :)

    SvaraRadera
  2. Det är en väldigt fin bassäng ni har där uppe i Luleålandet! Det är så härligt i simhallen, nästan som i en kyrka, rofyllt och med vattnets plaskande... I sommar ska jag ju antagligen simma Vansbro och jag gruvar mig, men samtidigt ser jag fram emot att utmana mig själv, kommer på mig själv med att nästan se fram emot att träna simning utomhus i sommar, där tror jag du är en bidragande faktor, du får ju simningen att verka hur härlig som helst :)

    PS. Tack för din underbara kommentar, jag blev så glad! KRAM!

    SvaraRadera