torsdag 22 december 2011

SMÅLAND

Landade i Småland igår kväll och jag känner redan en energi som fyller mig.
Det här var vad jag behövde.

Har andats frisk luft nästan hela dagen idag. Behagliga 5 minusgrader och här är det ljust ända till klockan 16 vilket känns som rena lyxen!

Lite sol, lite moln

En skön promenad där jag vandrat förr.  när jag möter någon på grusvägen får jag ett leende och ett hej tillbaka. här hälsar man på dem man möter! :)


Ingen snö..bara lite frost i morse. Men jag njuter ändå!


På landet






Nu ikväll blir det mys med finaste vännen!
Jag fylls med energi och kärlek!



6 kommentarer:

  1. Vad härligt att läsa att du har det bra därnere!

    Sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. Rätt stajlad ändå för en löptur i hästhagen ;)

    SvaraRadera
  3. Har läst din blogg några gånger nu och den är för go. Och 12 h på Ironman är inte att leka med. Jag är född och uppvuxen i Eksjö. Var i Småland kommer du i från?

    SvaraRadera
  4. Hej Fredric!

    Åh tack, kul att du hittat hit!:)

    Jag kommer ifrån Ruda, liten by utanför Oskarshamn! :)

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en Riktigt God & Härlig Jul, Lina!

    SvaraRadera
  6. Jag upplevde samma sak på min löptur idag - att här hälsar man på varandra. Och så glad man kan bli för så lite. Ha en riktigt skön jul!

    SvaraRadera