måndag 19 december 2011

Måndags trippeln!

 Spinning-Core-Simning

Ikväll var det dags för min sista måndags spinning för i år. Mycket folk i salen, vilket gjorde det riktigt skoj!
Bra avslutning!


Igår körde jag även ett spinnpass, alldeles för mig själv. Det var härligt att få sjunka in i min egen värld och bara köra. In i cykelbubblan. Där är det så härligt. Jag blundade större delen av timmen, cyklade i berg och i en fantastisk natur. 


Core-passet kändes också kul. Det bränner härligt i mage och rygg!


Byte av kläder.

Simdressen check och hopp i det härliga blå.

med fint ljus även denna kväll




Triathleter!

Riccard, Martin och jag!

 CM bakom kameran

Det blev 60 min, blandade längder. Några intervaller och teknik körning!


Fin och bra träningskväll!
Tack triathleter!

7 kommentarer:

  1. Bra simmat! Alltid en halvtimma före... :)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig kväll Lina! Skönt att få köra några ordentliga pass innan det blir mer välbehövlig vila och laddning inför våren under julhelgen. Hoppas att din resa neråt landet går bra! Kanske finns det litet snöpuder på backen även där..? I Smålands inland brukar det väl kunna vara mycket snö?

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga måndagar du har!
    Visst är det grymt med en massa energi från en full sal? Kommer sakna...tror dessvärre inte det är lika många som är morgonpigga men hoppas på bra uppslutning ändå. Är ju en riktigt bra start på dagen.

    SvaraRadera
  4. Och jag har missat alla dina pass nu :( får komma igen 2012!

    Hoppas du får en fantastisk jul hemma i Småland :)

    SvaraRadera
  5. Men Lina, jag trodde inte att du skulle ha spinningen igår kväll? Annars hade jag skippat min vilodag och suttit på cykeln med dig istället;)

    SvaraRadera
  6. Hittade din blogg igår och fastnade direkt! Intressanta inlägg och inspirerande :-)

    SvaraRadera
  7. Tjejen med det inspirerade leendet!

    SvaraRadera