onsdag 7 december 2011

Te, glass och sömn!

Jag hade hoppats att jag skulle vara bättre igår, men fick ställa in mitt 100 min spinningpass :(
Istället blev det en dag/kväll i soffan. 


Glass, te, frukt, vatten, lite sömn emellan åt. 
Kurering.




Somnade kl 22 igår och vaknade upp kl 8 idag. Många timmars sömn, men känner mig ändå inte bättre! 
Suck!


Nu säger jag bestämt åt kroppen att bli frisk! Jag ska ju hålla 3h spinningpass i helgen. 
Årets höjdpunkt vill jag inte missa!



Jag vill sitta på sadeln och fyllas med cykelenergi!




Kom igen nu kroppen!!!

9 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna att du frisknar på! Ät mer glass;)

    Stort krya på dig Lina.

    SvaraRadera
  2. Jag älskar Sias blåbärsglass, den är ju bara så god!

    Tråkigt att du inte blivit bättre... jag har ju varit sjuk i 8 DAGAR nu. Det är verkligen piss. "Förr i tiden" när man blev förkyld var jag alltid bra efter 3-4 dgr max. Nu håller det tyvärr ofta i sig i en vecka eller mer. Det enda man kan göra är att vila. Och undvika smittor så mkt det går... men hur lätt är det!? Jag har 5 syskonbarn som ständigt är snoriga :) Gymmet är en annan smittohärd tror jag, alla maskiner, bollar och liknande som en massa människor använt, en del kanske sjuka. Tränar man hårt är man ju även rätt "öppen" för virus. Handsprit på gymmet?

    Nåja, nu hoppas vi att vi blir friska SNABBT! Det vore ju så trist om du missade spinningen som du sett fram emot!!!

    SvaraRadera
  3. Heja! Heja! Glass och sömn hjälper mot allt ;)!

    SvaraRadera
  4. Tråkigt :( Känns som alla är förkylda just nu. Men jag är frisk! (pappar, peppar) Krya på dig så du också rä det snart!!

    SvaraRadera
  5. Suck, din tur å vara sjuk nu tydligen :)

    Som jag skrev på Funbeat, de mängder Vitlök och Ingefära jag fick i mig i veckan så kommer jag nog bli odödlig (rekomenderas)

    Krya...

    SvaraRadera
  6. Japp, jag kör som ash... vitlökskapslar och grapefruktjuice. Man får hålla truten stängd när man rapar på förmiddagen, men inte en förkylning. Ta i trä. Blir du frisk till 3-timmarsspinnet??!

    SvaraRadera
  7. Hoppas hoppas du kommer och har 3 timmars spinningen!

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  8. Så segt med fökylning, vad ska dom vara bra för egentligen? Krya på dig!

    SvaraRadera