måndag 12 december 2011

Spinn-Core-Sim

Äntligen måndag!

Ett snövitt landskap såg jag på min väg till skolan. 
Frisk och klar luft -10 grader. Håret fick frost för första gången denna vinter.

Jag tycker om måndagar. Att få starta veckan med trippelpass. 

Spinning och Core på gymmet.


Sen hoppa på cykeln med simväskan på ryggen. 

 Idag kändes simningen så härlig. Underbar känsla. Jag är fortfarande frälst och jag vill kunna simma snabbare.Idag blev det mest fokus på teknik. Några längder med paddlar. Jag och vattnet kände varandra!




Jag vill så mycket mer. Jag har drömmar. 


Triathlon drömmar...

3 kommentarer:

  1. Bra kört idag. Drömmar blir bara sanna om man vågar. Kör hårt Lina!

    SvaraRadera
  2. Bra måndag, och häftigt att kunna känna att du är ett med vattnet! Avis blir jag på ert väder, här töade det igår... suck.

    SvaraRadera