torsdag 8 december 2011

SIMMAT

Vaknade upp idag och kände mig mycket piggare. Ingefära och te, det är receptet! :) 
Nu vågar jag tro på 3h spinningen ihelgen.

Ikväll kom jag in i simbubblan igen. Ett lugnt och avslappnat pass. Lite hosta kvar som kändes av. Men härligt att få vara på gång igen.

Ikväll hade de tänt upp massa kandelaber som lyste så fint och julmusik i högtalarna, snöflingorna föll från himlen utanför, vilken stämning.








 
Det är vinter här nu! Vackert vitt på marken!


från småland förra året, snart är jag där! :)

Jag är tokigt cykelladdad för helgen! :)

6 kommentarer:

  1. bra kört ikväll, du slog mig i längder ;)

    SvaraRadera
  2. Ser ut som att du har ett superhärligt ställe att simma på! :)

    SvaraRadera
  3. Härligt att förkylningen blev kortvarig och att långspinningen verkar vara räddad!

    SvaraRadera
  4. Här är inte vinter än! Det är bara halt!! usch jag vågar inte gå ut och springa...

    Kram på dig!

    SvaraRadera