tisdag 13 december 2011

Styrke och 75 min spinn!

Haft en ledig dag. Jätteskönt att få vara hemma och läsa. Har haft lektioner nästan varje dag nu under de senaste veckorna. Svårt att hinna läsa så idag var det bara en läsardag hemma!

Såg fram emot kvällens pass!

Började med stakuppvärmning. 



Jag och CM körde sedan marklyft, bänkpress, dips innan det var dags att sätta sig på sadeln.


Spinning 75. Och ikväll kändes det som att min riktiga energi var tillbaka. Har haft lite hosta kvar sen förkylningen. Men idag var jag på topp! Jag kände styrkan i benen. Jag kände en underbar känsla.

På cykeln lämnar jag allt och lever för stunden. Alla tankar bara fokuseras på tramptagen och det är så skönt att försvinna in i cykelvärlden. Jag älskar den, inga bekymmer utan bara en känsla här och nu.


Avslutade med magträning.



Fin och bra kväll på gymmet!

2 kommentarer:

  1. Åh vad du ser stark o snygg ut lina :-D

    SvaraRadera
  2. Ja visst lämnar alla bekymrade tankar huvudet under träningen... särskilt när man får ägna sig åt "favoritträningen". Det är mindfulness, som Annika skrev ngn gång.

    SvaraRadera