lördag 10 december 2011

SPINNING 3 TIMMARS

Årets händelse på gymmet  :) 

Jag är så glad att jag återigen fick leda detta passet tillsammans med Richard! 
3 h går alldeles för fort kom vi fram till! 



Klockan 11.00 startade jag igång passet med "Så mycket Bättre tema". 30 min med låtar från programmet så mycket bättre säsong 1 och 2.  Det verkade vara ett uppskattat tema!:)

Cyklister av bästa klass! 


CM och Annika var med och förgyllde!

Tema nr 2 blev filmmusik som min bästa kompanjon Richard höll i.

Tuffa låtar med mycket tryck!



När jag tog över kommandot igen cyklade vi deltagare ut i världen, tema nr 3, De fick gissa vilka länder artisterna kom ifrån som jag spelade upp. Och vi var i bland annat Australien, Norge, USA, Storbritannien, Guinea, Danmark, Sverige. Mycket trevlig resa!



Jag och Richard! 




Linda var också med och kämpade! Riktigt skoj! Bra jobbat!



Tema nr 4 blev låtar på Trackslistan. Gamla godingar och flashbacks! Leende på läpparna!

Viktigt med salta fiskar!

järnman CM


En till järnman som var med var Micke!

Skoj att ha så många känningar på plats! Extra energi! Vilket support!



Tema 5 valde jag mina favoriter, extra tuffa låtar! Åh just i den sista timmen kändes det som att jag exploderade och hade kunnat fortsätta trampa i en evighet! :) 

Cykelenergi. Bubbla. Glädje. Kärlek.Röj.

 Sista temat hade Richard och det var sköna backar i härligt tempo, tills vi slut nådde kl 14 och hade då klarat av 3h på sadeln. 

TACK alla som var med idag och förgyllde spinningsalen i 3 underbara timmar. Vilket supergäng!

Jag är hög på endorfiner. I cykelbubblan för resten av kvällen :)

TACK!! 



7 kommentarer:

  1. TACK, TACK, TACK för ett riktigt roligt träningspass Lina!! Nu törs jag ju komma på dina 75-minuters på tisdagar:)

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat!

    Vilket roligt upplägg på tretimmars och spännande teman:) Förstår att det blev uppskattat.

    SvaraRadera
  3. Ni verkar ha haft skojiga tre timmar. Och roliga musikteman. Kul!

    SvaraRadera
  4. WOW Lina, vilket superkul och ambitiöst pass! Vilken instruktör du verkar vara, jag hoppas någon gång få möjlighet att gå på ditt pass!

    SvaraRadera
  5. Det var riktigt riktigt bra! :) Tiden gick supersnabbt!

    SvaraRadera
  6. Lina, hoppas du inte missade mitt inlägg om triathleterna i Motala... tänkte på er triathlongalningar när jag hängde med de där ;)

    SvaraRadera