tisdag 27 december 2011

Simintervaller och Gym!

Idag väntade simning igen.
Skönt att komma in i simbubblan. Tar på mig den rosa mössan och simglasögonen och försvinner in i det blå.


Oskarshamns simhall



Passet idag blev 60 min. Det blev lite fartlek, teknik och njutning. 


Ikväll blev det ett pass på gymmet igen. Börjar sakna spinningen väldigt mycket. Finns inte en enda cykel på gymmet. Men jag får nöja mig med roddmaskinen.


Bjuder på bilder från byns lilla gym. 



Skivstången och jag har blivit goda vänner. Jag fortsätter köra min knäböj. 



Därefter blev det ryggresningar, latsdrag, bänkpress, axelpress, dips på bänk, tricepspress, mage 

Glad att jag har fått tillgång till gymmet.

träningsendorfiner. 


3 kommentarer:

  1. Härligt att ha tillgång till gymmet även om det inte finns någon cykel. Blir riktigt inspirerad av din styrketräning. Längtar efter att få lyfta lite vikter jag också. Men nu skall jag passa på att njuta av tillgången till snö och chansen att träna på skidorna!

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du har tillgång till gym! Lyxigt! Synd att det inte finns cyklar... du har ingen racer du kan låna? vägarna är ju bara... Hoppas du kan börja springa snart!

    SvaraRadera
  3. Hej! Ville dyka in och säga hej eftersom jag är en ny läsare här! Du verkar hålla på med måånga roligheter :)

    SvaraRadera