fredag 27 december 2013

Bubbelpool och BackLöpning


Igår hade vi en väldigt skön och mysig dag hos min bror med familj. Badade i bubbelpoolen (37 grader )  som står utomhus vilket gav en frisk känsla och den gav skön massage på kroppen, underbart,  barnen älskade det varma och sköna vattnet. Mysigt! Sen blev det bastubad med infravärme. En skön spa-upplevelse, bror har byggt så fint i nya huset. En fantastisk kväll med mina kära!

Idag blev det allt annat än skönt. Mitt löpsteg och kroppen kändes tung från start idag. Sprang mot slingan, den där slingan som bara går upp och ner hela tiden och som innehåller de brantaste backarna. Riktigt djävulska backar och som jag fick KRIGA. Det var tufft! 3 varv avverkades i skogen vilket innebar 7,5 km tuff terräng. Sammanlagt en tur på nästan 14 km. Ett av de jobbigaste löppassen i år. Känns skönt nu efteråt! Benen är möra och snart ska mammas goda mat intagas innan bilen far mot Varberg igen.

Småland i mitt hjärta!
 






8 kommentarer:

  1. Skönt när man ändå lyckas "övervinna" sig själv och klara de där tuffa passen! :-)
    Heja dig, Lina!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Låter alldeles underbart med "spa" känsla.

    SvaraRadera
  3. Vilken lyx med bubbelpool (och framför allt bastun måste jag ju säga som finne :) ). Bra krigat på passet också!

    SvaraRadera
  4. Åh vilken lyx!
    Snyggt jobbat som alltid.

    SvaraRadera
  5. Supermysigt och härligt hos din familj verkar du ha haft! <3

    SvaraRadera
  6. Men åh, jäklar vad skönt det där lät. Bubbelpoolen alltså, det andra lät mindre skönt. ;) Men bra jobbat, som alltid. :)

    SvaraRadera
  7. Grymma du, du är verkligen en krigare av rang! Och vad fantastiskt det lät med bubbelpool och bastumys!

    SvaraRadera