fredag 13 december 2013

CykelLycka


Jag fick en otroligt skön och härlig start på dagen. Strax innan kl 7 i morse hoppade jag i bassängen. Levande ljus och julmusik strömmade ur högtalarna. Jag kanske inte ser ut som en fisk när jag simmar men idag kändes det så, omfamnade vattnet, vi blev ett med varandra. Ett simpass jag inte kommer att glömma. Skönt, härligt och ljuvligt!

08.30 satt jag sedan på sadeln tillsammans med mina 39 deltagare, 1 plats från full sal. Alltså jösses vilket tryck, det gänget är underbart, tillsammans var vi starka, energin flödade, deltagarna peppade varandra, WOW jag säger bara WOW! Lyckan var total efter det passet! Vi på gymmet bjöd sedan på glögg och pepparkakor vilket uppskattades väldigt mycket.

Till lunch var det dags igen att återta cykelbubblan. 20 härliga och energirika deltagare satt framför mig. Även här galet bra tryck, det får mig att le och bli så hög av energi, jag älskar mitt jobb! :)

För mig blev det sedan en ljuvlig räksallad och ikväll väntas det god middag och något gott att äta till bion som jag ska på ikväll. Underbart härlig dag! :)


Hoppas ni haft en fin Luciadag! :)
 




5 kommentarer:

  1. Vilken inledning på helgen med flera pass redan innan lunchtid en fredag. Hoppas bion var bra!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig stämning ni skapar runt det hela med levande ljus och julmusik!

    SvaraRadera
  3. Härlig läsning som vanligt! Kram

    SvaraRadera