fredag 6 december 2013

Löpning och cykling


Igår fick jag en härlig fin löptur i bokskogen, kände efter en stund att vindarna började öka mot kroppen. Fortfarande ingen snö, stormen Sven var på gång. 

Friska vindar satte fart. Igår och inatt har det blåst stormbyar. Cykelturen till jobbet i morse var en utmaning. Kom knappt framåt och hagel nådde min kropp. 

Väl framme på gymmet laddade jag spinnsalen, tände ljus, och försökte skapa en mysig morgon här för kunderna som tagit sig ut i stormen för vi blev ändå ett stort gäng denna morgon! 

Älskar fredagsspinningen, alla är så fulla med energi! Underbart och se! 

Till nästa vecka vill jag ha ett nytt pass och köra. Känns ibland att jag kör på samma spår, vill utmana och hitta nya vägar. Passupplägg är klurigt, känner att det är lätt att hamna i samma mönster. Ska försöka tänka utanför boxen. :)
 

Önskar er en fin fredag! Innan jag går på helg ska jag riva av ett spinnpass till i eftermiddag! :)
Lovely!!
 
 tack för alla bra cykeltips nedan, guld värt! 



2 kommentarer:

  1. det är skönt att du håller lågan uppe med flitigt bloggande, det gillas! jag läser allt även om det ibland dröjer några dagar nuförtiden. såå glad att vi ska ses nästa sommar!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt med vinterspinning med levande ljus! Lite extra mys bygger extra stämning.

    SvaraRadera