tisdag 17 december 2013

CykelLycka på hög nivå!


Tisdagar betyder cykelbubbla! Två spinningpass 45 min och 70 min. Jag var som vanligt någon helt annanstans. 

Älskar att instruera spinning men också att bli ledd av grymma instruktörer som ger energi! skönt att koppla bort allt och bara gå in i sin egen bubbla! Lyssna på instruktörens pepp och ta åt mig och verkligen känna att kroppen samspelar. 

Tänker positiva tankar, benen jobbar uppför riktiga backar, hur känns det då. Tänker tillbaka på de brantaste backarna jag har cyklat i och låter den känslan få komma till mina ben. 

Underbar cykling ikväll! Sådär härligt lyckohög och toksvettig efteråt. 

En kväll i spinnbubblan, som kan vara alldeles alldeles underbar :) 

Cykellycka i somras :) 

4 kommentarer:

  1. Så härligt det låter, bästa känslan.

    SvaraRadera
  2. Spinning var det grymt länge sedan jag var på. Men blir lite sugen när jag läser dina inlägg..:)

    SvaraRadera
  3. AAhh, det är underbart att gå på andras pass ibland. Att slippa tänka på vad som händer sen, att slippa tänka på att orka prata. Bara liksom pressa på i sin egen värld och riktigt ta ut sig.

    SvaraRadera
  4. jag saknar dig på spinningen! kom tillbaka!

    SvaraRadera