torsdag 12 december 2013

Fin löpning i solljus


Äntligen en blå himmel. Länge sedan man såg solens strålar. Skönt att få vakna till liv springandes i detta väder. Jag tröttnar aldrig på strandpromenaden i Varberg, vilka vyer. Fantastiska!

Jag lät benen bestämma tempo men ville ha en behaglig tur för andningen, easy run 8 km! Blev lite förvånad när jag stannade klockan och såg att snitt tempot var 04:52. Benen har vaknat till liv och känslan fanns där, känslan av att kunna springa i en evighet nästan. Samlade energi från solen!

Dagen har fortsatt med PT kunder och det är så himla kul och följa personers utveckling och hur de kämpar sig igenom passen jag lägger upp, så kul och se hur pannbenet sätts in och man orkar verkligen mer än vad man tror. Underbart och se!

Dagens andra pass blev spinning för grymma spinndeltagare! Intervaller och backar! Imorgon väntas mera spinning både på morgonen och lunchen. Ska även hinna med lite egen träning i form av simning. Ge mig fredag och återigen en grym dag! :)



5 kommentarer:

  1. Otroligt vackert!
    Förstår att du aldrig tröttnar på den vyn.

    SvaraRadera
  2. Låter underbart!
    Längtar till jag kan säga att jag känner mig stark i löpningen!

    SvaraRadera
  3. Synd att man bor så långt bort, så man inte kan träna för/med dig. Du är grym! Kram och trevlig fredag. :)

    SvaraRadera
  4. Jag har promenerat där några gånger, men aldrig sprungit. Får prova det framöver!

    SvaraRadera