onsdag 15 oktober 2008

ÅKA

namnbyte på bloggen!

http://cyklingminpassion.blogspot.com


Det blir åka av!
Jag har just nu en deal med mig
Plugga duktigt så får jag unna mig att åka till Göteborg
Tack Anna för din inspiration vad gäller deal or no deal :-)
Funkar mycket bra!

I veckan fick jag prispengar för min vinst i Gästrikeloppet
De ska gå till nya cykling kläder :-)
Denna tröjan är grym!




Jag är lycklig
25-26e oktober kommer det bli cykling

Lördag
19.00-20.00 90-tals Eurodisco
21.00-22.00 American Theme
23.00-24.00 Hollywood

Söndag

07.00-08.00 Vakna upp i ett cykelparadis
11.00-13.00 Ända in i mål

Vi är deras mest långväga gäster och det kommer upp ett litet reportage på deras hemsida denna vecka om oss :-)
skickat in bild och fick skriva ihop en lite text :-) Grymt kul!

Förstå detta att en kille ska springa i 24timmar på ett löpband tillsammans med oss i cykelsalen. Och en annan kille ska verkligen cykla i 24 timmar.
Vilka prestationer. Imponerad!

Idag när jag satt och cyklade drömde jag mig bort
Jag drömmer att jag en dag kommer att vara en av dem
jag vill satsa på cyklingen
bli bra på det

cyklingen är verkligen min passion
och jag kommer att göra allt för att min dröm ska bli sann



jag ska satsa på cyklingen!

4 kommentarer:

  1. Kul att ni kommer med och kör!!!
    men ni har ju missat det coolaste passet klockan 10-11 :-)
    http://www.rosabandet24timmar.se

    SvaraRadera
  2. Kanske skulle vara med på det också? Vad kommer du att bjuda på?

    SvaraRadera
  3. Härligt Lina!
    Ja bra med deal or no deal :)

    Jag saknade dig på mitt pass idag, 17 st var vi idag :) Men bra att du vilar NÅGON dag!
    är det fler än du och Per härifrån i ert lag föresten?

    See you,
    kram

    SvaraRadera
  4. http://www.rosabandet24timmar.se/2008/10/16/langvaga-halsningar/

    SvaraRadera