lördag 9 maj 2009

Luleå

Cykling ger mig bland annat







Planet lyfte i fredags eftermiddag och det tog mig till Luleå stad.
Många mil i bakfickan
Det känns som att jag flyr Gävle lite

Min själ känner sig inte riktigt hemma
Jag vill inte gå och fundera längre
Jag vill veta vad jag vill göra
Det gör ont i hjärtat och alla funderingar kräver en sådan energi att man bli totalt slut.

Idag har jag fått shoppa lite
och det gör mig glad :-)

Tänk att de har MONKI här i Luleå
Två linnen och en klänning för endast 380kr



och som jag älskar rött! :-)
Sarah jag kunde inte hålla mig borta från den röda väskan, så fiin :-)




Hoppas ni får en fin lördag!

Imorgon flyger jag igen.



Cykelkärlek!

4 kommentarer:

  1. Det är inte kul när man inte får ro i själen. Hoppas att du snart kommer på vad du vill göra.

    Ja, nog är du allt en inspirationskälla!
    Och visst kände jag vinden i håret idag:-) Ska försöka hitta någon runda som inte har så mycket öppna fält, men å andra sidan så blåste det ju väldigt mycket här idag.

    Ha det så bra i Luleå och trevlig lördagkväll!

    SvaraRadera
  2. Shopping brukar hjälpa, så iaalla fall för stunden!=) Det är skönt att ha lite olika ställen att fly till när man behöver iaf.

    Nu ikväll har vi testat cyklar! Och vi har beställt=) De blev mtb för våran del. Oj vilken känsla ändå. Jag insåg snabbt att DE HÄR MÅSTE JAG HA!!!! De va underbart att cykla både i skogen och på landsväg. De funkar bra me mtb där me, även om jag antar att det inte går att jämföra med racer ute på långa vägar! Är spännande att läsa din blogg, får ju ny inspiration nu när jag själv köpt cykel! Den kommer om nån vecka!!! IIIIH VA ROLIGT!!! /Elin

    SvaraRadera
  3. Hej gumman!!
    det känns vekrligen som du flyr.. emn fly är inte alltid fel om man gillar de man flyr till mer än ja, du vet. tror vi kommer att förlora dig snart. men vet du, jag är glad för jag känner ju världens bästa lina nu.


    KÄRLEK!

    SvaraRadera
  4. Ja du Lina, tror du snart hittar svaret....att längtan bort tar dig dit du vill och dit du trivs. Jag vill ha dig kvar men jag vill hellre att du mår bra och är glad och nöjd. Fundera på vad DU vill, inte vad andra vill eller vad du borde.

    Stor Kram Maria

    SvaraRadera