torsdag 3 december 2009

Ikväll är jag BoxningsHÖG!



Åh vad jag älskar happenings!

Just nu värker mina axlar, armar, rygg och ben.
Ett pass som gick igenom hela kroppen.

Och jag hade sådan energi!
Det var träningsglädje till max :-) Jag älskar variationen!

Ikväll var det dags för Powerstrike Impact / Boxning i 90 min på gymmet!

Passet var uppdelat så att det var hälften hälften.
Och det var så grymt!

Att varva olika slag och kickar gör att tiden går så himla fort.
Det är något nytt hela tiden som händer och det är så KUL!

Passet var jätte bra upplagt och jag hoppas att detta kommer att bli ett pass som kommer att komma på nya schemat!

Tack alla som var där, alla peppade varandra och det var sådan energi i salen!



Ett grymt jobbigt, svettigt och pulshöjande pass!


Cyklade hem med ett leende på läpparna!


Snart dags för lördagens 3h spinning.
Jag längtar :-)
Det ska bli grymt!


Kärlek!!

2 kommentarer:

  1. Training is da shit ;) Underbart när det känns sådär!!

    SvaraRadera
  2. Grymma Lina! :)
    Hoppas du får en jättebra lördag med långpass Spin, härligt! Ja ha en bra helg oxå såklart!

    SvaraRadera