tisdag 21 december 2010

LÖPNING

I morse när jag vaknade tänkte jag att idag är det dags

en längre löpdistans var planen

jag ställde mig på löpbandet och hade en tid i mitt huvud
går det så går det tänkte jag

med envishet och vilja så klarade jag att springa 1,5 timme på det där bandet
1% lutning och hade ett tempo mellan 10,4-11,00 och jag kom 15,36 km.

efter 1 timme började det att kännas lite segt i benen och fötterna började göra lite ont. då kom viljan in och pressade på mig. och i slutet verkligen räknade jag minutrarna :) men det gick!!


löparHÖG!



det är skönt att springa långt!



nu pluggas det nya core-passet in för fullt. jobbigt men grymt bra övningar!!



Ikväll blir det mys hemma hos Annika och Daniel :)


Sedan åker jag imorn :)


Kärlek!

3 kommentarer:

  1. Duktiga du!

    Och man kommer långt med envishet och vilja.

    SvaraRadera
  2. Bra sprungit!! =)

    Ha en super mysig jul och nyår i Småland!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. ojoj vad du är bra!

    Hoppas också du får det gossigt på smålandjulen:D

    kram

    SvaraRadera