Det pirrade till i magen när jag slutförde min anmälan.
Weeeehoooo!
Nu ska jag stå där igen på startlinjen. Det bubblar i hela kroppen och jag ler när jag tänker tillbaka.
![]() |
| innan äventyret började, ca 06.30 |
Jag ska få cykla över Ölandsbron
Uppleva en helt ny bana.
Jag kommer gå ut på banan och försöka ha så kul jag bara kan och njuta av atmosfären.
Jag kanske inte har cyklat, sprungit, simmat så mycket som jag kanske borde ha gjort
jag har varit skadad
men jag har viljan och detta är något jag tänkt på att jag vill göra igen ända sen förra årets målgång :)
Jag tänker inte någon tid utan det jag vill är att komma i mål!
här vill jag stå igen
Bästa fredagen och bästa beslutet :)





















