lördag 9 juni 2012

6 mil cykel 1 mil löpning


Jag vet inte vart jag ska göra av all min glädjeyra. 
Jag spricker av lycka. 

Idag for jag och Cervélon ut på äventyr igen. 
Destinationen Falkenberg som ligger 3 mil från Varberg. Det fanns en jättefin väg att cykla dit.
Kusten var på min högra sida ut.
Doften av landet och hav. Åhh!!!!

Motvinden tog hårt tag om mig men jag la mig ner i tempobågen och körde vad jag hade. 

Helt otroligt så underbart det är.
Premiär med kortärmat och bara ben. 







Efter cyklingen hoppade jag i löpskorna och tog en springtur längs strandpromenaden som är så otroligt vacker. Jag trivs så himla bra här. Älskar närheten till vattnet.



Fylld av energi! Solen har lyst på mig hela dagen. 

Jag njuter så himla mycket! 


Lycklig! <3

11 kommentarer:

  1. Åh, förstår att du njuter. Vad vackert det är. Men är det inte blåsigt?

    SvaraRadera
  2. Åh, så kände jag också... För bara ett par dagar sedan. Var full av energi och bara allmänt träningslycklig :) Nu har jag en elak fotsmärta som inte ger sig... Men blir glad och inspirerad av bloggar som dina. Och Cervelo också, inte illa ;)

    SvaraRadera
  3. Gillar massor:)

    Härligt att du verkar trivas så bra där! Och det är något speciellt med (närheten till) vatten.

    SvaraRadera
  4. Bara att fortsätta att njuta, ser grymt fint ut.

    SvaraRadera
  5. Låter helt fantastiskt! Riktigt avundsjuk på att du har havet så nära..:)

    SvaraRadera
  6. Du verkar alltid lyckas hitta så härliga vägar. Ser fantastiskt ut :)

    Sv:Stort stort tack, den segern vad oerhört skön :)

    SvaraRadera
  7. Du verkar riktigt nöjd och lycklig! Blir det Kalmar förresten?

    SvaraRadera
  8. Låter toppen härligt det där! :)

    Ja, när jag cyklar själv brukar jag hålla ganska lågt tempo... Runt 24km/h om det är distans och givetvis högre om jag tänker tempoträning eller snabbdistans. Va snittar du?

    SvaraRadera
  9. Den där härliga lyckan känns ända hit!

    SvaraRadera
  10. Varberg är toppen! Speciellt strandpromenaden. Saknar den nu när jag bor i Gbg.
    Har lagt till dig på mina favoriter i iphonen nu.
    Tappade läsning där ett tag, men nu har jag hittat dig igen.

    SvaraRadera