måndag 17 november 2008

Måndag

Måndag
Ja, det är verkligen redan måndag idag
Och inte vilken måndag som helst
Idag börjar hjärncellerna att jobba riktigt
och de ska jobba hela veckan
pust

jag är just nu inne i en tentaperiod.. igen


måndag betyder också cykling med Åsa
och det nya passet är verkligen riktigt bra och grymt jobbigt!



och denna måndag slog vi på stort
Sushi lagning








det börjar bli isande kallt ute nu
jag längtar bort till varmare breddgrader
tänk sol, bad och cykling förstås.
vad vore jag utan min vackra kärlek trek?!

sommar kom hit!


fotbollsgalan på tv.
tror zlatan kommer bli historisk!


Kärlek!

3 kommentarer:

  1. Javisst är det kallt nu...så där så att man blir ruggig och kylig mest hela dagen. Mysigt med en massa ljus och varma filtar och goda teer. Tänk Lina snart är det jul...sjukt ju!

    Nu är fotbollsgalan slut och snart dags att sussa. Varit ute och sprungit i kylan på kvällen så jag har verkligen myst framför tv´n. Kanske ses vi imorron, hoppas!
    Gonattkram Maria

    SvaraRadera
  2. Tentor och tentor...Jag beundrar er som pluggar!

    SvaraRadera
  3. Det man inte vet om cykling får man veta av Lina, den passionerade och förälskade cyklisten!!!
    Men det låter väldigt inspirerande. KÖR HÅRT!

    Lev väl, Lina o Per hälsar vi från Karlevi.

    SvaraRadera