torsdag 8 januari 2009

CYKELRESA!

Detta blev min lunch idag.
Lax, quinoa tricolore, ägg och sallad
mycket gott!



Cyklingen idag var helt galen.

Till passet kom jag med en lite halv trött kropp.
Men efter uppvärmningen var jag pågång igen
Det är helt galet
Vart får man all energi ifrån när man egentligen är sjukt trött?

Vilja!

Glädje!

Lycka!


och såklart en peppande Annika med ett super pass!

energin bara sprudlade i salen och svetten rann!


imorgon blir nog den lyckligaste dagen

det blir och boka CYKELRESA till MALLORCA i APRIL

TÄNK 2 veckor med bara cykling.

såhär kan Mallorcas vägar se ut. berg och slingel!





det känns som att jag drömmer

men jag nyper mig själv i armen och jag är faktiskt på god väg att bli en cyklist som svävar runt på vägen och njuter.

lyckligast är att få vara med dig.
vi två blir ett! min kära cykel!

Nu blir det att läsa lite ekologi.

sedan är det dags för min kvälls lektyr!



Kärlek till cykling!

4 kommentarer:

  1. Å blir inte lite avundsjuk på dig som skall till Mallorca i två veckor och nöta asfalt:)
    Roligt att läsa om en tjej som verkligen älskar att cykla!
    Ha de så bra

    SvaraRadera
  2. Härligt! Du kommer stortrivas på ön! När åker du?

    SvaraRadera
  3. Visst är jag på ön då. Va kul att du åker samtidigt!

    SvaraRadera
  4. Oj vad härligt med en träningsresa. Det är något jag kan drömma om också... egentligen med vilket tema som helst, cykel, löpning, yoga eller nåt men att ha möjlighet att röra på sig hela dagarna, få vara utomlands i vacker miljö och sola lite samtidigt. Gud så härligt! :)

    SvaraRadera