söndag 28 februari 2010

Pausar!

Tar mig tid i detta flyttstök och gör ett blogginlägg så ni får se vad som händer här!

Sedan i torsdags har det varit fullt upp nästan natt och dag.
Vi har nästan jobbat häcken av oss.
Burit flyttlådor, tokstädat lägenheten på byggdamm och städar fortfarande

Efter allt slit så får man se resultaten och det är det som gör att man orkar!

Vi har ÄNTLIGEN flyttat in och man kan bo här i lägenheten, fast vi har ganska så mycket kvar att göra. Det fattas lite material men vi kan gå på toa, sova och köket fungerar hyfsat!

Nu är det lite kaos!






Vi har lagt svart klinker i hallen!
Det är fogen som saknas och en tapet ska upp på väggen där!





Imorse invigde vi vår fina inflyttningspresent





Oj vad gott och riktigt hett kaffe det blir i en moccamaster! Rekommenderas!


Sängen är på plats!
Färgerna blev riktigt bra tillsammans tycker jag! Lugna att sova i!



Vår gigantiska soffa är på plats!
När man flyttar från 94 kvadrat till en lägenhet på 67 så känns alla möbler lite för stora. Men vi tycker om vår soffa och den är så skön så att vi behåller den!




Äter första frukosten i lägenheten! :-) Glad!




Älskar vårt kök när det gäller lådor och förvaring!
Ordning och reda och lättöverskådligt när man har lådor att dra ut!




Nu är pausen slut och jag ska stöka på här i lägenheten!
Jag får lite smått panik när allt är i lådor, men jag måste försöka andas ut!


Kärlek till er!

7 kommentarer:

  1. ÅÅ wow vilken snygg säng ni har, jättesnygg färg till tapeterna också. Där sover ni nog väldgit gott.

    kram elin

    SvaraRadera
  2. Tack, jag blev nöjd med valnöt :)

    Härligt att ni också är på plats! Jättesnyggt sovrum! och er soffa är ju underbar :) vill också ha en!

    jobba inte ihjäl er nu,
    kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att ni kan bo i nya lyan nu! Ser riktigt fint ut i sovrummet. Ni kommer nog absolut att få det kanon! :) Kram

    SvaraRadera
  4. Oh my god så snyggt och så jäkla duktiga ni varit, snabba och jag är imponerad! :) Så himla roligt att få flytta in! Det kommer att bli så himla bra där :) Ser fram emot att få se den live framöver :) Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att ni äntligen fått flytta in!!! Det blir ju kanon!! Men det är ok att stressa av lite också, allt måste inte bli perfekt på en gång :)

    SvaraRadera
  6. Hej
    Ja det är jobbigt med flyttstök men det kommer bli så fint när det är klart.
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  7. Grymt snygg säng! Soffan ser ut ungefär som en sådan jag vill ha. Måste dock hitta en lägenhet där den får plats först..*ler*

    SvaraRadera