måndag 1 mars 2010

Uppdatering!

Vi städar, packar upp, bär upp flyttlådor till vinden, städar igen, målar, donar omkring i affärer efter saker, städar igen och så går visan om igen.

Man är helt tokslut på kvällarna, men vi jobbar ändå och hamnar i säng sent inpå natten. Kanske dags att ta en paus? Men det är svårt att sluta när man har tusen saker att göra.

Idag har min älskade fogat klart hallen!
Blev riktigt bra och mycket praktiskt med klinker i hallen!



Jag har pysslat med målning idag
En bokhylla som inte riktigt passade in i färgen fick istället bli vit!
Lite chabby shic känsla över den! Jag gillar!

Bokhylla före!



Bokhylla efter!




Handtagen i köket har kommit på plats!
Älskar detta klassiska kök!







Imorgon får bli en lugnare dag hoppas jag.
Måste ta tag i skolan också, prov väntas! Hua!


Godnatt!

8 kommentarer:

  1. Ååå, det blir så snyggt!!

    SvaraRadera
  2. Super fint vännen!!!!

    SvaraRadera
  3. Oj jag blir helt slut av att läsa! Det blir jätte snyggt i lägenheten. Kul!
    Ha de gott och glöm inte att vila.
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  4. Det blir verkligen kanonsnyggt! :)

    SvaraRadera
  5. Det ser verkligen jättefint ut!

    SvaraRadera
  6. Skall bli riktigt kul med Vasaspinningen. Jag har aldrig varit på det förut och egentligen aldrig gått på speciellt mycket spinning alls så det skall bli riktigt roligt. Alltid skoj med lite nya utmaningar..:)

    SvaraRadera
  7. Jättefint tjejen!
    Kram Maria

    SvaraRadera