måndag 14 juni 2010

Jordgubboman!

Jo det skulle man nog kunna kalla mig

jag älskar jordgubbar och jag är sååå glad att det börjar bli sommar
så man får njuta av dessa godsaker!


såhär kan det se ut hemma hos mig.

paradishörnet!






fast idag lyser solen med sin frånvaro och det är grått och trist ute.
så ikväll fick vi tända lite ljus




på fredag är det modevisning i Boden, ca 3 mil från luleå
och vi ska visa festkläder!
ska bli spännande!
på torsdag är det genrep och vi modeller ska prova kläderna vi ska visa.
det ska bli jätte kul! :-)

catwalken here we come ;-)

festfina!








kärlek!

3 kommentarer:

  1. Åh, älskar jordgubbar! Jag måste ut och leta mig lite gubbar jag också i veckan. Har inte ätit några sen i lördags :)

    Kul med modevisning, hoppas på bilder därifrån :)

    Ja, men hur kul vore inte det! Att få ha en riktig gym-kompis! Det vore skitkul o inspirerande att träna med dig, du är så stark!

    SvaraRadera
  2. Hej CykelLina! Var länge sedan jag tittade in. Härligt att se att du verkar må kanon och att ni har det bra där uppe i norr. Tänker faktiskt på dig ofta :).
    Allt bra? Sköt om dig!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt ni har fixat det på eran balkong, där förstår jag att ni trivs:)

    Åh, det där med jordgubbar. Man kan ju äta hur mkt som helst av dessa läckerheter, gottgott!

    Spännande med modevisning, hoppas att du bjuder på några bilder sedan.

    Javisst är det skönt med "gråväder" när man är ute och springer - det går ju liksom att andas lite bättre då;-)

    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera