lördag 19 juni 2010

Modevisning!

I fredags var det dags för modevisning tema fest, badmode och bröllop!
Vi, jag och min älskade, skulle gå modeller för en klädbutik i Boden som ligger ca 3 mil från Luleå.


I torsdags var vi och provade kläderna och hade ett genrep!


I fredags steg vi upp tidigt för att åka iväg
Jag skulle bli sminkad och få håret sminkat, vilken lyx!


här är jag fixad och klar :-)




Vi hade riktigt tur med vädret!
Det hade varnats för regn men solen sken och det var helt underbart väder!





Vi tog en kaffe på ett fik innan det var dags!



min finaste!






här är vi i tältet, första visningskläderna!



helbild




utgång 1



snygga käraste!!!
















andra utgången!
gillade denna klänning. lite busig!



två stiliga killar!




Det var en riktigt rolig dag!




Idag har jag följt det kungliga bröllopet med tår fyllda ögon.



kärleken är så vacker!

6 kommentarer:

  1. Riktigt vackra var ni och riktigt fina kläder också!

    Är avundsjuk på solen ni verkar ha haft en hel del av på slutet. Här lyser den med sin frånvaro så fort jag är ledig..

    SvaraRadera
  2. Vilken kul grej och vad fina ni är! Jag gillar speciellt närbilden (ditt ansikte) på dig, du ser ut som en riktig modell där:-)

    Ha en trevlig söndag!

    SvaraRadera
  3. Vad fina ni var!!

    Och tack för alla hejarop och peppning jag fått från dig! Gårdagens cykeltur känns som en dröm bara, det enda som skvallrar om realiteten är värken i kroppen ;)

    SvaraRadera
  4. Superfina var ni Lina! Så skoj!
    Hur kom det sig att ni hamnade där?
    :)

    SvaraRadera
  5. Så jäkla snygga ni är!!! Kul grej att göra. Roligt att få bli fixad.

    Härliga dagar verkar ni haft, mys med båt o hav!!

    Tack för alla gratulationer o pepp. Blir alldeles rörd! Tack!!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Åh vad snygga ni var!!!! Åh jättesnygga klänningar. Kul att få bli fixad så där, härligt!
    Sköt om dig och lycka till med coren, kommer gå galant för du är så duktig.
    Stor kram Maria

    SvaraRadera