lördag 30 oktober 2010

Leende!

Just nu ler jag
och ler och ler och ler och ler

:)

tentan är avklarad och jag tror och hoppas på ett godkänt.

känslan efter att ha skrivit en tenta är så otroligt skön.
man kan bara vara nu och inte tänka på något.
ta tag i saker hemma eller som jag gör nu lyssnar på ny musik som skulle kunna passa till ett nytt spinning pass :)


Passet i morse var klockrent!
Jag älskar verkligen att stiga upp lördags morgon och ha min klass kl 10.

Det är guld!
Och idag hade vi en speciell gäst! :)
SötAnnika, som ska flytta hit! :)
det var så kul och se dig sitta där, kändes lite overkligt. men det ska bli sant!:)

jag är så otroligt glad :)





ikväll blir det party! :)
Annikas Daniel fyller år och det ska vi fira!



det kommer bli en fantastisk kväll :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en toppen kväll!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det verkade gå bra på tentan.
    När jag läste högskolestudier så hade jag alltid en oro i kroppen innan tentorna. Det kändes som att jag alltid kunde plugga mer.
    Så fort jag inte pluggade hade jag ångest.
    Men så fort tentan var avklarad så mådde jag sjukt bra!

    SvaraRadera