torsdag 7 oktober 2010

YOGA

Jag hade gärna varit kvar i den rosa bubblan ett litet tag till.

Här hemma väntade böckerna på mig och just nu är det ganska så segt.




Jag hämtar energi från :


I tisdags hade jag en underbar spinningklass.
Den hamnar nog på Topp 5 på min lista.

Tryck i salen, det var fokuserat, det var vilja, det var allt!
Jag var enormt spinningHÖG efter den klassen :)



Igår tyckte jag att det var dags att damma av yoga mattan och prova yogan på gymmet.
Dags att mjuka upp denna cykelkropp.


Jag tänker försöka klämma in åtminstone ett yogapass i veckan



60 min yoga med en underbar instruktör, så duktig.
Jag kom verkligen ner i varv och kroppen tyckte om detta.
Det gjorde sådär ontskönt i vissa övningar.
Det kändes riktigt riktigt bra!

Ikväll blir det yogalates blandat med lite boxning :)


Men nu ska jag försöka fokusera på dagens läsning!



Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar