onsdag 3 november 2010

Solhälsning

mitt i veckan och idag unnade vi oss en lunch på stan

jag och två klasskompisar gjorde ett besök på Salladsbaren
jag kan inte motstå deras laxsallad som är så otroligt god.



haft en lång men lärorik dag i skolan


jag avslutade dagen med ett skönt yogapass så nu känner jag mig så avslappnad

kroppen och själen i ett

jag tror att onsdagar får bli min yoga dag.
jag älskar det mer och mer för varje gång


i vår underbara yoga sal






jag ska försöka ta mig an vår 700sidors kurslitteratur på engelska, hit it!


Kärlek!

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med yoga! Onsdagar ska bli min yogadag i höst också. Förr tyckte jag aldrig om sådana passa men det är verkligen helt underbart när man lärt sig komma ner i sånt där lugn...
    Jag har anmält mig till yogaskolan här i gävle nu, det är helt fantastiskt. man hamnar i en annan värld. Helt annat än vår yoga på gymmet då det ingår avslappning, djupandning, meditation och yoga i ett och samma pass som är totalt 1h+45 min men tiden går så fort...

    Nu ska jag snart hemåt, ska hälsa småland från dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, den salen ser jättefin ut. Ska bli spännande att prova yoga i Luleå också. Jag har en favoritinstruktör i Norrköping som är så himla mjuk och fin i instruerandet...

    Undrar om jag får med mig D på nåt sånt pass också. Har Per provat?

    SvaraRadera