onsdag 9 april 2014

Cykling och Löpning


Min födelsedag blev så himla bra och jag blir så glad över alla grattishälsningar!

Att fylla år är roligt och jag njöt av dagen och alla fina hälsningar som kom! Blev alldeles bubblig i hela kroppen! Tack så jättemycket för alla häslningar, kram och kärlek till er!

Jag förgyllde min dag med det bästa cykling och löpning! Bästa sättet att fira på cykeln och nötandes i löpskorna. Underbar dag!

Sedan fick jag ett trevligt paket i postlådan tack så mycket runnersworld! Det ska bli en trevlig läsning!

Idag har jag startat dagen med ett härligt gäng i spinningsalen. fantastiska medlemmar som kör järnet!

Passet:

4 x 4 min intervaller ( 1 min återhämtning mellan )
11 min backe
4 x 70 sek intervaller ( 20 sek vila mellan )

En färgsprakande dag som kommer bli bäst för min bror och familj kommer och hälsar på!
Lycka!! :)  




1 kommentar:

  1. Härligt att du hade en så bra födelsedag. Ska också börja tycka mer om att fylla år. Brukar vara lite skral på det där med att fira vilt - förutom frukosten på säng som ju är ett måste. (Kunde man ju iofs fixa åt sig själv andra dagar också)

    SvaraRadera